“Firzara Collection First Giveaway…Jom Join!”

Monday, May 9, 2011

“Firzara Collection First Giveaway…Jom Join!”

hari nie wanny jOin satu GA nie,,
nak tahu ape dye?????
-
-
-
-
-

jeng2
 
 
antara sOalanya:


Soalan :
a) Adakah anda suka shopping online? dan nyatakan sebabnya.
b) Saya suka blogshop yang menjual………
c) Saya suka shopping di Firzara Collection kerana…… (perkataan Firzara Collection pada permulaan harus disertakan dengan link blogshop ini)
5) Haaaa itu saja, 3 soalan cepu emas sahaja…lepas tu tinggalkan link untuk entry anda ke dalam ruangan komen entry ini ya….
6) Tarikh tutup adalah pada 15 Mei 2011.
Hadiah misteri menanti anda sekiranya entry anda terpilih….saya akan pilih 3 entry terbaik…
Senang bukan? Jom join sekarang!
***Hadiah misteri merupakan barangan daripada Firzara Collection sendiri.


 
 1)saya suka shOpping online cOz banyak pilihan yang amAt manarIk berbanding beli di lUar.
2)Saya suka blOgshOp yang menjUal barang2 kraf,kain2 dan tUdung fesyen terkini
3)Saya suka shopping di FIZARA COLLECTION kerana di sini dia jUal kain yang berkUliti n cantik pUlak tu!!FC jUga jual t-shirt muslimah yang trendy n tUdung2 yang awesome gitU!!!

ok,,siap!!!
 
 


sukErw??coMment n jadi follOweR taU!thAnks

0 comments: